اس ام اس عاشقانه
نوشته شده توسط : توحید

 همين كه تو نگاه مي كني

و من نگاه مي كنم
تا ببينيم كداميك از ما نگاه مي كند
خود ِ خود ِ عشق است 

متاسفم. دیگه امیدی نیست. افتادی تو معدن دلم حتي تموم تيمهاي نجات دنيا هم كه بيان عمرا نميتونن بیارنت بیرون

هيچ باراني رد پاي تو را از کوچه هاي قلبم نخواهد شست
حتي سيل پاکستان

من سرانجام پس از این همه عمر ، در چشمان تو لانه کردم و بدین شکل مشکل مسکن من هم حل شد

خدا یا سهمیه این دل مارو تو کدوم کارت میریزی که به دل ما چیزی نمیرسه ... ؟؟!!!!!

عزيزم اشتباه نکن
من که ديوانه نيستم
من فقط عجيبم
و عجيب عاشق تو

تو در من قد مي کشي
به منتهي اليه ِ آسمان مي رسي
و من در وجود ِ خويش ، مي شناسمت

ساده بگم برات
بدون حرف و تلاتم
خالي از رنگ و ريا
نه به اندازه خود
نه به اندازه دنيا
...نه به مقياس زمان
دوستت دارم
به اندازه عشق

طوريم نيست ..... خرد و خميرم ..... فقط همين!
کم مانده است بي تو بميرم... فقط همين
از هرچه هست و نيست گذشتم... ولي هنوز
در مرز چشمهاي تو گيرم ... فقط همين

دوست خوب مثل ستاره ميمونه که حتي اگرنبينيش هم ميدوني که سرجاش مونده

( د U سT د A ر M  ) اينبار با يه مدل ديگه ميگم تا نگي اين جمله تكراريه!

همه‌ی " او "های عالم هم که جمع شوند " تو "نمیشوی..
مطمئن باش!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: اس ام اس عاشقانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: